Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Garantie & Klachten

Wij streven altijd naar klanttevredenheid en een uitstekende service. Als een artikel bijvoorbeeld defect is, zoeken we uiteraard een passende oplossing.

Defecten

Indien u een defectmelding heeft, kunt u dit eenvoudig bij ons melden via het contactformulier

Op de meeste artikelen zit standaard 2 jaar garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij u of uw klant is afgeleverd.

Manco levering

Indien u of uw klant per ongeluk een onjuist artikel heeft ontvangen, of er ontbreekt een artikel, kunt u dit ook melden middels het contactformulier

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

De waardering van hulpbijklusjes.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 6 reviews.